Min JB Story Kapitel 7

Ahhhhhhhhhhhhh, jag ska få märkes kläder i massor! GRATIS tillochmed och bäst av allt, jag shoppar med Justin Bieber och han kommer ge mig smakråd. hihihi jag är över lycklig!

det var slutet av kap 6, bella ville att jag skulle göra såå!

kapitel 7
När jag satte mig i bilen började jag kolla på alla kassar. 2 från Gucci vilka innehöll en parfym, en plånbok och ett par jeans. 1 kasse från Louis Vuitton vilket innehöll 2 par skitsnygga skor, ett par klackar och ett par ballerina. 1 från Burberry vilket innehöll världens snyggaste väska! Och sist men inte minst, massor med kläder från alla möjliga butiker. Juste, massa smycken också från Chanel.
" So, we are going to the galapremiere of Never Say Never 3D. So I will send my stylist to your room, to help you pick out something to wear for it." säger Justin och ler. Jag ler tillbaks.
"Okay, Ryan, right?"
Yeah säger han och lutar sig sedan mot fönstret i bilen. Jag studerar hans profil och tänker på allt. Det är ändå bara första dagen. Jag känner hur chäffören åker över ett gupp för snabbt och jag tar tag i bildörrenshandtag. Den öppnas och jag ser hur den skrapar i en annan bil. Justin kollar åt mitt håll. Han tar av sig bältet och sträcker sig över mig. Han får tag i dörren och stänger den snabbt. Chaffören stannar och kollar bak.
" Are you alright?" frågar han och jag nickar. Jag är mest bara shockad. Justin sätter sig ordentligt igen, sätter fast säkerhetsbältet. Chaffören går ut och snackar med personen vars bil blivit repad.
"Oh my God, I am so sorry" säger jag.
"Its okay Amanda, no harm done, at least not to our car! haha" säger han.
"Uhu" är det ända jag får ur mig. Sedan gör han det, han gör det! Han pussar mig på kinden! AHhhhhhh, jag dör (inte)!

slut på kapitel sju! jag lovar att det blir ett kapitel 8 imon!! alla tjatar om det, såå varför inte? Men snälla snälla kommentera!!! :D han är sååå sööt!!


Kommentarer
Postat av: Klara

Skiiiiit bra Hanna :D o skiit söt bild på Justin me :D <333333333333

2011-04-01 @ 15:35:22
Postat av: hanna

tack klara!!

2011-04-01 @ 16:40:11
Postat av: bella

jääätte bra!!!!!!!! :DD

2011-04-01 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0