Min JB Story Kapitel 8


KAPITEL 8


Det är saker man aldrig kan tro händer, som tex att få en puss av JB, få åka till Hollywood gratis och få fundera hur allt detta blir sant. På kvällen som snart skulle komma skulle jag och Justin på galapremiären av NSN3D. Till detta evenemanget tänkte Ryan att jag skulle ha en Gucci klänning, röd silke med en liten blomma som detalj. Till den ett par svarta Louis Vuitton skor med nästan 10 cm klack. Jag behövde öva för att gå i dom. Justin och jag skulle gå som ett par, vilket var ännu bättre än att se filmen nästan. Jag övade på saker jag skulle säga till alla kändisar jag skulle träffa som inte visste vem jag var. Jag kände inom mig att jag började bli nervös. Snart har första dagen gått. Imorgon ska jag träffa med Snady Miller. Vi skulle åka till L.A Reid och Jermaine Dupri, för att kolla om dom skulle signa mig.
"Time to go" säger Ryan och öppnar dörren. Jag känner en kall vind från utomhus. Jag kliver ner på ett grått asfalt och kollar ner i marken så jag inte ska snubbla medans jag går.  Jag stannar när jag ser ett par fötter. Då kollar jag upp, och försöker ställa mig så stadigt som möjligt.
"Hey Amanda" säger en mörk röst. Det är Joe Jonas, som jag träffade förut som står där. Jag sätter en sling från mitt hår bakom örat.
"Hi Joe, nice seeing you again." Vi står utanför biografens entree.
"Same, where is Justin? Isn't he supposed to be here by now?" säger han och kollar bakom sig.
" I guess he is inside. Are you looking forward to see the movie?"
"Yeah, its going to be fun" sedan tar någon mig på axeln. Jag kollar bak. Jag ser justins kastanjebruna ögon kolla så gulligt på mig.
"My God, you look pretty!" säger han. Det känns lite pinsamt. Jag får ur mig ett tack. joe säger hejdå och kliver in i biografen. Justin tar min hand och vi går in vi också. Det är stort i biografen, många stolar som ser jätte exklusiva ut. Det är en stor scen, där hänger duken. Justin viskar i mitt öra:
" Im going to make a speech about the movie, would you like to be onstage with me?" Jag tänker efter. Det kan gå fel, vilket skulle bli jätte pinsamt! Men å andra sidan, sånt får man inte göra varje dag. Jag nickar. Han ler.
När det är dags att gå upp på scenen tar jag et djupt andetag. Jag ska iaf inte säga något. Justin börjar prata.
" A few years ago, my mom put out some videos of me singing covers to songs by Usher and Neyo and many more. Then my good friend scooter watched them. If you would like to know how this all became a part of my everyday life, then, enjoy! thank you!" alla klappar händerna, och ja med. när vi har satt oss tar vi på oss 3d glasögonen, dom är lila. filmen börjar, och den är bra från allra första början!

nu är kap 8 slut! jag vet att alla ni som läser har väntat, förlåt! harebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0