Min JB Story Kapitel 9

Kapitel 9

När filmen var slut gick all ut. Jag och Justin satte oss i en limmo och körde iväg till rödamattan vid Chinese Theatre.
"The movie was the best ever!"  säger jag och kollar på Justin.
"Thanks," säger han."
"So tomorrow we are going to Sandy Millers, right!?" frågar jag.
" Yeah," han låter väldigt trött. Bilen stannar och det står flera bodygaurds utanför bilen som ska föra oss in på mattan. Dom öppnar dörren till mig och Justin.
När vi gåt på rödamattan känns allt verkligen som en dröm! Jag stannar och pratar med Usher, Snoop Dogg, Selena gomez, katie holmes och många fler.Då märker jag att jag också känner mig trött. Jag kom ju hit imorse och det är en jätte stor tidsskillnad.
När kvällen gott skjutsar chaffören mig till Hilton.
"Bye" säger jag " Goodnight."
"Nite' Amanda säger han. Han lutar sig fram mot mig och pussar mig på kinden. "See you tomorrw.
Jag kliver ur och går upp på mitt rum. jag tar av mig dom högklackade skorna som har gett mig skoskav! Ajajajaj! Sedan tar jag bort sminket, tar av mig klänningen och sätter på mig pyamasen, rengör huden, borstar tänderna och tar ut knuten i mitt hår. Sen slänger jag mig i sängen. Åååå så skönt. Jag orkar inte läsa något, så jag släcker på en gång och då somnar jag direkt!
Det var kapitel 9! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0