Svar

Bitter Sweet And Twisted om glöm inte glee imorn klockan 8 på kanal 11!:

HAHAHAHAHAHAHA om ni hade tittat lite på vad för sorts blogg ni klickade er in till och skrev en hastig kommentar till, så skulle ni ha vetat att jag SKITER FULLSTÄNDIGT i lilla bortskämmada snorungen Justin Biever som får sin musik när han ber om det. LÄS istället för att köra med standardfrasen "Jättefin blogg! Kolla gärna på min!"... Haha, här fick ni eran usla kommentar, gratulerar



Svar: Asså du behöver inte bli så arg för att vi kommenterade din blogg och skrev det där? hur ska vi veta att du inte gillar Bieber? synd för dig.
Du är verkligen bitter!

Förlåt om jag blev lite cp men ärligt? vem går inte på en blogg och skriver sådär?


damp unge 1#


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Håller med Bitter Sweet and Twisted!

2011-04-13 @ 22:39:28
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Bitter Sweet And Twisted

Svar: Som sagt, hade ni tittat lite grann på bloggen så hade ni kunnat se att jag inte gillar bieber alls, och inte många hårdrockare gör det ska jag säga.

Jag blir pissed när folk kommenterar "Jättefin blogg!" när dom inte ens menar det, ni kan ju skippa smörandet och skriva det ni egentligen vill -då hade jag låtit er vara. Men att ni sitter där och SMÖRAR blir jag tokig på.

Inte ens namnet har ni fattat. Bittersweet är en smak på engelska om ni nu inte visste det.

Och att ni faktiskt svarar lika dampigt gör väl er också till dampungar?

Tack och hejdå.

2011-04-14 @ 10:43:02
URL: http://bittersweetandtwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0