Justin gav lite av hans hår till Ellen i födelsedagspresent






På att sänka
hans hår till Ellen: "Jag blev inspirerad av din .. Ja [människor flippar ut], men jag var som, "jag bryr mig egentligen inte" på att ge sitt hår till Ellen. "Ja, det är verkligen mitt hår, men det finns en löneförmån. Jag ville göra något bra. Jag ger bitar av det till olika människor. Saken är den, gör vi något speciellt. Vi vill att du ska donera den till något välgörande ändamål du vill. "

Justin får bar överkropp i den nya utgåvan av "Never Say Never". Jon Chu sa MTV: "Jag kan inte bekräfta eller förneka de här rapporter, men vi gör vad fansen vill ha. Om det är vad fansen vill ha, de ska få lite mer. Kanske någon abs!

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0