Visste du att...




♥ Justins lycko nummer är 6.

♥ Han använder Colgate när han borstar tänderna. Och han gör det i duschen. Bahahha!!

♥ Personligheten är viktigast i en tjej.

♥ Han älskar tjejer med brunt hår och mörkbruna ögon. (tillsammans)

♥ Han vill gifta sig när han är ungefär 27 år!

♥ När Justin busringer folk brukar han säga "BIEBER ALERT"

♥ När Justin var liten ville han ha en elefant (jag med) bahahhaha x)

♥ Justin säger till sina fans: 'You all look like princesses'. Justin kan ju inte säga det till killarna så han säger till dem: 'except for you, you look like a MAN!'

♥ En 40 årig kvinna frågade Justin om han kunde singnera hennes bröst men Pattie lät honom inte göra det.

♥ Pattie säger att Justin verkligen är ''dirty minded'' ibland (alltså att han tänker på äckliga saker, bahahha)

♥ Justin fattar inte varför tjejer går på toa tillsammans.

♥ När Daniel Radcliffe (han från Harry Potter) sa att han trodde Justin lät som en tjej, då sa Justin 'haha, men by the way jag låg med Hermione' (TUNG HAN ÄR!)

♥ Justin ÄLSKAR när tjejer kysser honom på nacken ( I can do it when ever u want)

♥ Justin sa en gång "Tjejer är mitt favorit ämne, jag kan prata om dem 24/7



HAHAHAHHA det blev jääääääääätte mycket men det gör inget, ni fick iallafall mycket info om Justin Bieber ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0