ÄR MED I



Heey!! vi är med i en tävling som man kan vinna biljetter till svenska Never Say Never premiären!
Man tävlar på Justindrewbieber.blogg.se

Om vi vann skulle det betyda allt! vi är Justins STÖRSTA FANS :D
vi har följt bloggen sen januari 2010 :D
och det är den bästa bloggen!
SNÄLLA VI SKULLE BLI SÅ GLADA OM VI VANN SÅ VI GRÄT TYP I FLERA DAGAR? :D



Den slutar imorgon, onsdag kl 8.00 ! :))

Jag har aldrig vunnit NÅGOT i hela mitt liv.. Det skulle betyda ALLT, hoppas hoppas hooooppas, jag skulle börja böla, för att jag skulle bli så hilma glad. Jag skulle ta med Anna då och hon skulle också börja gråta (?)
Asso, ni fattar inte vad glad jag skulle bli om jag skulle vinna! :) <33333333333333333333333333333333333333



Lycka tiiiiiiiill (säger jag till mig själv x)
NEVER SAY NEVER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0