Ett album för Japan?

Rihanna, Justin och U2 kommer nu göra ett album för att samla in pengar till den japanska jordbävningen och tsunami.
Justin: "Japan är en av mina favoritplatser på Jorden, det är en otrolig kultur med fantastiska människor. Jag ber för dom, Alla måste hjälpa till.
Lady  gaga har också engagerat sig i det här. Hon har designat en be-för-Japan armband
Rihanna, Justin och U2 kommer nu göra ett album för att samla in pengar till den japanska jordbävningen och tsunami.
Justin: "Japan är en av mina favoritplatser på Jorden, det är en otrolig kultur med fantastiska människor. Jag ber för dom, Alla måste hjälpa till"
Lady  gaga har också engagerat sig i det här. Hon har designat en be-för-Japan armband
Rihanna och Justin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0