Ett fan utsparkad på grund av en teddybjörn

ett fan blev utbärd av vaktarna från Justins konsert My World Tour när hon kasta upp en teddybjörn till Justin på scen. teddybjörnen, som hon hade gjort en tröja till och lagt i ett brev där det stod att hon och hennes kompis älskade Justin träffade hans ben när han dansade.
Fanet berättade " Jusitn har alltid sagt att han alltid ville göra sina fans glada men han kanske bara säger det så han blir kändare.
Fanet hade sparat sina pengar länge för biljetten och hennes mamma väntade i fyra timmar bara för att få dom bästa biljetterna, samma dag som dom släpptes.
Hennes pappa  berättade "Hon ringde oss gråtade och sa att hon blivit utsparkad.vi blev mycket upprörda. Hon hade varit väldigt förväntansfull och pratat mycket om konserten"
Arenen ringde sedan och sa att dom kunde skicka ett signerad foto av Justin. det minsta dom kunde gjort skulle vara att vi fick pengarna tillbaka.
Fanet sa " Jag kommer forfarande vara ett stort fan av Justin men jag blev upprörd över att jag bara fick se 2 av hans låtar. Jag har varit ett fan sen jag såg hans video första gången"
En talesman för arenan bad om ursäkt och medgav att vakterna var "oproportionerlig i förhållande till händelsen"
ett fan blev utbärd av vaktarna från Justins konsert My World Tour när hon kasta upp en teddybjörn till Justin på scen. teddybjörnen, som hon hade gjort en tröja till och lagt i ett brev där det stod att hon och hennes kompis älskade Justin ,träffade hans ben när han dansade.
Fanet berättade " Justin har alltid sagt att han alltid ville göra sina fans glada men han kanske bara säger det så han blir kändare.
Fanet hade sparat sina pengar länge för biljetten och hennes mamma väntade i fyra timmar bara för att få dom bästa biljetterna, samma dag som dom släpptes.
Hennes pappa  berättade "Hon ringde oss gråtade och sa att hon blivit utsparkad.vi blev mycket upprörda. Hon hade varit väldigt förväntansfull och pratat mycket om konserten"
Arenen ringde sedan och sa att dom kunde skicka ett signerad foto av Justin. det minsta dom kunde gjort skulle vara att vi fick pengarna tillbaka.
Fanet sa " Jag kommer forfarande vara ett stort fan av Justin men jag blev upprörd över att jag bara fick se 2 av hans låtar. Jag har varit ett fan sen jag såg hans video första gången"
En talesman för arenan bad om ursäkt och medgav att vakterna var "oproportionerlig i förhållande till händelsen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0