förlåt,orkar inte översätta. så översatte på google översätt..

Snacka om samverkan. 

Det är fredag, och ni vet vad det betyder: Rebecca Black har valt den perfekta dagen för att försvara sin talang och slå tillbaka mot den torrent av Internet hat som har sänkt sig till tonåring för hennes sinne-smältning musikaliska motsvarigheten till en måla-efter-nummer kit. 

Så vad hon har att säga om den låt som massorna har döpt (på en bra dag) ett fönster fabrik experiment gått fruktansvärt snett och (på en dålig dag) Den sämsta låten i världshistorien? Och nästan lika viktigt, vad har Justin Bieber har att göra med allt detta? 

"Jag kan inte säga om jag är vaken eller inte, det är galet," Black berättade Good Morning America i morse och medgav att det hela var en dröm. 

Men kanske hon har tänkt mardröm. 

"När jag först såg alla dessa elaka kommentarer, det gjorde jag gråta", förklarar hon."Det kändes som det var mitt fel och jag borde inte ha gjort detta, och detta var allt på grund av mig." 

Men studsade Rebecca tillbaka och nu försvarar låtens stick-in-your-head beat och andefattig lyrics (ingen av dem, är det värt att påpeka igen, är hennes fel ... skulden för båda hör till LA's Ark Music Factory)

"Det är vitsen med det, det är en catchy låt, säger hon. 

Vad gäller frågan huruvida hon har talang för att bära henne igenom efter det motreaktioner avtar-som det inte verkar göra något snart, Rebecca sa att hon fortfarande tror att hon har en chans att hennes ursprungliga dröm. 

"Jag tror att jag har talang på något plan, jag tror inte jag är det värsta sångare, men jag tror inte jag är den bästa sångerska, säger hon erkänt. 

Och för att bevisa det, fastspända hon även ut ett par auto tune-fria linjer från nationalsången att bevisa att hon faktiskt är fullt kapabel, men inte exceptionella, på bär en anteckning. Men hey, åtminstone hon fick alla orden rätt, så hon åtminstone fick en upp på Christina Aguilera. 

När det gäller hennes musikaliska framtiden, visade Rebecca hon är inte över lite tiggeri (kan hon vara avskurna för biz trots allt) och då frågade vem hennes dröm medarbetare skulle vara, tvekade inte att svämma över med följande: 

"Jag har Bieber feber, jag är kär i Justin Bieber, säger hon svimmade. "Det skulle bara vara ... oh my gosh, bara tänker på det ger mig fjärilar. 

"Justin, om du tittar på det här just nu, skulle du göra en duett med mig? Det skulle vara overkligt, som bara skulle göra mitt liv. " 

Det skulle definitivt vara en bra karriär för henne. Honom är vi inte så säker. Även om någon vet om YouTube sensationer söker sitt stora genombrott i händerna på en etablerad popstjärna, det är honom. Fråga bara Usher.




källa : E! online

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0