JB: Hoppas Selena gillar mig för mig





Justin
Bieber har fans över hela världen som bekymrar sig över honom, men tonåringen gillar en tjej att spela det svalna.

"Jag kunde aldrig dejta någon som är så kär i mig att hon skulle göra vad som helst för mig," Justin, 17, erkänner.

"Jag vill ha en tjej som tycker om mig för mig."

Den Never Say Never stjärna krossade miljontals hjärtan när han bekräftade hans relation med Selena Gomez Vanity Fair efter Oscars part förra månaden.

Även Selena, 18, är äldre än Justin, gör hon inte känner åldersskillnad.

"Jag känner att jag fortfarande 15," berättade Selena för Latina Magazine nyligen.

"Jag känner mig väldigt ung i hjärtat, och jag fortfarande vill hoppa upp och ner min säng sjunga och rocka ut."


Källa - Nowmagazine.co.uk


//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0