Justin avgudar Selena





Justin
Bieber avgudar Selena Gomez.

Justin och Selena häll varandra på höften Vanity Fairs efter Oscars party.

"Hon är het. Naturligtvis varje kille gillar flickan att vara het, vilket Selena är ", säger Justin Bieber.

"Och det är viktigt att en tjej får mig att skratta.

"Jag gillar att skoja runt och dra skämt om folk jag gillar att vara med folk som får mig att skratta och dela min humor.

"Det är Selena säkert."

Justin, 17, älskar sin 18-åriga flickvän bländande gnashers.

"Hon är en riktigt bra person," säger han till The People "och jag tycker att hon har det bästa leendet i världen."

Justin är för närvarande turné i Storbritannien och Irland.






Källa - Nowmagazine.co.uk



//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0