Justin kommer säkert inte dejta fans..

Justin Bieber är nyligen utanför singlar marknaden efter att gå allmänheten med sin romans med Disney-stjärnan Selena Gomez.

Och nu tonåring stjärnan har uttalat sig om vilken typ av relation han vill, förklarade att han inte skulle vilja uppdatera en tjej som skulle "göra allt" för honom.

Han berättade The Guardian: "Det är så många tjejer som vill bara göra något för mig på grund av min status.

"Någon sa att det är roligt att vara med någon som har lika mycket att förlora som du gör ... [Dating någon berömd är] nog en bra idé. "

Han fortsatte: "Jag kan aldrig dejta någon som är så kär i mig att hon skulle göra vad som helst för mig."


Källa - Entertainmentwise.com


//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0