Justin tycker brittiska tjejer är heta




Justin
Bieber hade armen ordentligt runt Disney-stjärnan Selena Gomez midja Vanity Fairs efter Oscars parti, men andra vackra flickor är fortfarande sin radar.

"Hon är het," säger den 17-årige hjärtekrossaren.

"Naturligtvis gillar alla killar om flickan är het, vilket Selena är."

Tonåring popstjärnan Justin är för närvarande och turnerar i England och tycker brittiska flickor är underbara.

"Ni har några mycket sexiga kvinnor, det är säkert," berättar han The People.

"Jag tycker att Emma Watson är verkligen söt."

"Jag har alltid sagt hur het Cheryl Cole var."

"Om hon hade varit yngre skulle jag ha frågat henne ut henne på en gång."

Vissa kvinnor som är heta går runt och vet att de är det, vilket som är väldigt oattraktivt"

"Men jag
har träffat Cheryl ett par gånger och förutom att vara het hon är också någon som du känner dig bekväm med."

För att fira Justin's 17-årsdag, är långfilmer dokumentär Bieber Fever släpps på DVD den 14 mars.


Källa - Nowmagazine.co.uk


//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0