Min JB Story Kapitel 1

Jag, Hanna, ska börja på en egen JB story tänkte jag! Får se vad ni tycker!!



Kap 1

Jag vaknar av oljudet i mina öron. Det är min lillasyster som spelar musik. Själv ligger jag i sängen och vilar, jag har huvudvärk. Mitt namn är Amanda och jag är 15 år. Jag är rätt så lång och har brunt, spikrakt hår. Mina ögon är blåa som himlen. 
"Kan du sänka?" skriker jag så högt jag kan utan att dö av trycket i huvudet. Hon hör inte och jag orkar inte skrika en gång till. Helt plötsligt ringer hemma telefonen. Jag sträcker ut min han och känner efter var telefonen ligger.
"Ja, det är...." Jag avbryts av personen på andra sidan luren.
"Hi, is this Amanda Anderson?"
" Yes, this is she" jag skakar i min röst.
" Oh good! My name is Sandy Miller."
" Umm, hello Sandy Miller."
" Amanda, how are you?I am calling to see if you would like to come to Hollywood this weekend. I saw your video on YouTube and you are a really talented artist."
" I am fine. How did you get my number?"
" I looked it up on the internet. Back to the question, can you decide(bestämma)?" Jag kan knappt prata. En person från Hollywood ringer mig för att kanske ge mig ett skivkontrakt. Hur coolt so helst!
" I might not be able to decide today, I don't even have the money...."
" That is not a problem. I can order the ticket and a hotel room for you for free! How about that?"
" Okay, I have to talk to my parents first and then I or they can call you back."
Jag får hennes nummer och sen lägger jag på. Alltså, kan detta vara sant? Jag kanske ska till Hollywood och uppfylla mitt livs största dröm! Ahhh, shit vad kul. Plötsligt är huvudvärken borta och jag mår mycket bättre.

I Hollywood:

" That went great! She is calling me back tonight" säger Sandy Miller.
" Yes, that's what I wanted!" säger Justin Bieber och kramar om henne. "Thank you so much!"





Nu var det kapitlet slut. Skriver andra imorgon om jag hinner.



//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0