Min JB Story Kapitel 3




Kap 3

Att packa min resväska var jätte svårt. Det skulle vara varmt i Los Angeles hela helgen, men jag hade bara sommar kläder från förra året. Jag hade inte tid att shoppa nya saker. Idag var det Fredag och jag skulle åka idag. Just nu var klockan 12:23 och planet gick 21:30. Jag skulle komma hem på Måndag. Alla i min familj var helt uppspelta. Misty och Pontus tog nästan hela min garderob till mig när ja stod i mitt rum. Då fick jag säga antingen JA eller NEJ.

Kl. 22:00

Jag satt på planet, äntligen. Jag löste soduko och lyssnade på min favorit skiva, My Worlds med Justin Bieber. Det skulle ta jätte lång tid att flyga ända till Amerika, jag skulle mellanlanda i Paris t.o.m.  Det ända jag tänkte på var att jag skulle träffa massa kändisar. Och såklart att jag skulle träffa Sandy Miller och snacka karriär. Efter någon timme av soduko läsning och JB lyssning så somnade jag. Jag drömde om att jag fick gå på kändis fester, fick 3 000 000 dollar bara för att spela in en låt. Jag sjöng duett med Rihanna.... När jag vaknade kom jag på att allt detta jag drömde kommer kanske att gå i uppfyllelse imorgon! :D




Hihihi, spännande va? jag tycker det själv. Ciao!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0