Min JB Story Kapitel 4



Kap 4

På väg av från planet ser jag någon som står med ett A4 papper som det står 'Amanda Anderson' på. Jag går fram till personen. Han har skägg, svarta brillor och en hatt som täcker hela ansiktet nästan.

" Hello, are you Amanda?" frågar person och jag säger ja. " My name is Sullivan McKellan, and I will take you to the HIlton Hotel wher you are staying. May I?" Han pekar på mitt bagage.
"Sure," säger jag. " Did Sandy Miller send you?"
"Yes, ehhm, is that all you have with you?" frågar han.
"Yes..."
" We are going to have to take a trip to the mall soon! You really need more clothes for some occasions (tillfällen) when you will meet celebrities, and don't worry, we will pay." Sedan går vi ut och då ser jag många limosiner. Han går imot en av dom, som faktiskt är den största av dom alla. Ut kommer en chafför med kostym. Sullivan släpper väskorna och öppnar bildörren åt mig. Jag kliver in. Wow, tänker jag, vad snyggt! Det finns vita rosor, champange glas och TV. Säterna var riktigt fint läder. Jag ser a chaffören lyfter in mitt bagage i bakluckan och att Sullivan kliver in brevid mig. Då tar han av sig brillorna, hatten och... SKÄGGET, som visade sig vara lös skägg. Jag tappar andan.
" Hello, my name is Justin Bieber, and sorry about the disguise(förklädnad)!" säger inte längre Sullivan utan min idol, Justin Drew Bieber.


slut på kap 4. :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0