Min JB Story Kapitel 6

Kap 6
Det känns som en evighet innan någon svarade. Men egentligen tog det bara 2 toner. Jag är skit nervös och jag andas tungt. Jag har fått kändisarnas kändis telefon nummer, *SHIT!*
"Hello, this is Justin Bieber, who am i speaking to?" säger han, så formellt!
"hi Justin this is Amanda Anderson, you asked me to call you now" säger jag.
" oh, Amanda, hi. Yeah, umm, go outside and a car will be waiting for you at the entrence(ingång/entre)"
"okay, should I bring anything?"
" Only a nice smile, haha" sa han.
" alrighty then, see you!" säger jag
" yepp, bye" sa han och la på. Jag går in igen ch gick till receptionen. Jag lämnar in min nyckel till receptionisten och han säger att jag skulle ha en trevlig dag. sedan lämnade jag hotellet. Utanför kollade jag efter vilken som kunde vara min bil och då kom chaffören från limosinen fram till mig. Han tog mig till en Toyota Prado och öppnade dörren till mig. Sedan gick han till förarsätet och startade bilen. Resan till dit vi skulle tog inte så lång tid. Vi stannade vid Rodeo Drive. Rodeo Drive är en gata i Los Angeles där alla kändisar är och man shoppar dyra märkes kläder. Det var där jag såg honom, utanför Gucci, Justin Bieber. Han stog och små pratade med några som jag inte riktigt såg vilka det var. Jag klev ur bilen, sa tack till chaffören och gick fram till Justin. Då såg jag att han pratade med Joe Jonas och Demi Lovato.
"Hi Amanda, this is Joe and Demi. Joe and Demi, this is Amanda, the girl I told you about. She has come here all the way from Sweden." sa Justin.
"Hi Amanda, I am Demi, how are you?" sa Demi och log.
"I'm great, thanks"
"Hi Amanda!" säger Joe och räcker ut handen. Jag skakar hans hand. "Well we won't disturb you more, I heard that you are going shopping" Han kollar på mig.
" see ya" säger justin och Demi och Joe säger samma sak. Jag med. Joe och Demi går vidare till burberry och vi går in till Gucci. Ahhhhhhhhhhhhh, jag ska få märkes kläder i massor! GRATIS tillochmed och bäst av allt, jag shoppar med Justin Bieber och han kommer ge mig smakråd. hihihi jag är över lycklig!
då var kapitel 6 klart. okidoki, ha en fortsatt trevlig söndagskväll! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kommer man att få purple glasses????????????

2011-03-21 @ 16:28:49
Postat av: Hanna

till nsn3d asså?

2011-03-21 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0