Robert Pattinson säger till Justin...

..Tjejerna älskar våra hår!





Twilight hunken Robert Pattinson har hjälpt Justin Bieber göra det mesta av hans bästa egenskaper.

Justin är nu lyckligt älskade upp med Disney babe Selena Gomez, 18 - och chansen att han har RPattz att tacka.

"En dag Robert Pattinson kom fram till mig en fest och sa," Av någon anledning älskar vårt hår och det är alltid en stor isbrytare med flickor "," Justin, 17, berättar The People.

"Han är som," Hej mitt namn är Robert. Vill du röra mitt hår? "

"Jag trodde han skojade, men det funkar verkligen."

Pre-Selena, Justin - som nyligen högg av hans varumärke diskett lås - avslöjade han var angelägen om att ha smoothie Rob, 24, vid hans sida en utekväll.

"Jag älskar att prata med tjejer och på datum. Mitt ideal wingman skulle vara Robert Pattinson," sa tonåriga stjärnan.

"Vi borde till ett par showbiz partier och se vad som händer. Kanske kan vi och arbeta en del av magin. "


Källa - Nowmagazine.co.uk

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0