Selena Gomez: Twitter missbruk från..

..Justin Bieber fans får mig ner!


Justin Bieber flickvän Selena Gomez är utsatt för negativa kommentarer på nätet






Selena Gomez har erkänt online hat kampanjer mot henne av Justin Bieber fans har verkligen sårat hennes känslor.

Det Disney-stjärnan, som nu dejtar tonåring Justin, debuterade hennes nya singel

Who Says on American radio yesterday and explained that it was written with her personal experiences in mind.

"Det känns som mina fans behöver den här låten, speciellt med Twitter och Facebook är det verkligen negativt för mig ... " Selena, 18, berättade Ryan Seacrest.

"Inom den världen är enkel tillgång till folks känslor."

"Du kan få en tusen underbara kommentarer, men bara en kommer att kasta dig ut och det är hur det är med mig."

Selena och Justin bekräftade deras relation när de steg ut tillsammans Vanity Fair efter Oscars part förra månaden, sårade miljontals flickors hjärtan över hela världen.

Men trots sin svartsjuka Beliebers är Justin, inte rädd att uttrycka sina känslor för sin flickvän.

"Hon är en riktigt bra person," säger han till The People."

"Och jag tycker att hon har det bästa leendet i världen.
"



Källa - Nowmagazine.co.uk


//Bella


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ville bara säga att jag tycker JB o SG e det sötaste kändisparet någonsin!!! sötare en zac efron o vaessa hudgen tom!!!!!!

2011-03-11 @ 08:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0