Britney - Justin är en mini - jag





Är Justin Bieber en Britney Spears "mini-me? Britney verkar tänka så. "Jag såg just hans film [Never Say Never], och jag insåg verkligen inte hur stor han var," berättar Britney, 29, till Harper's Bazaar. "Han är enorm, han är typ Mr Man. En hel del av filmen är liknar verkligen vad jag gjorde när jag var börjat. "

Precis
som Britney, Justin, 17, har turnerat världen runt non-stop. "Jag gjorde en promo turné i ett år, gå in radiostationer och allt det där", minns Britney.

Britney och Justin har båda en intressant humor - Justin älskar att upptåg andra människor, medan Britney älskar att skratta åt andras olycka. "Vanligtvis när folk snubblar eller faller eller springa in i något", säger Britney. "Inte för att vara elak, men jag kan inte hjälpa det. Om de verkligen skada sig själva, då känner jag dåligt, men om de råkar göra det och de står upp och agerar cool som ingen såg dem, jag måste skratta. "

Britney är gla att Justin upplever samma som henne. "Jag tycker att han är bedårande", medger hon. "Det var så häftigt att se våra likheter."


Källa - Hollywoodlife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0